آکادمی بازاریابی ایران

آکادمی مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت

آکادمی بازاریابی ایران

آکادمی مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
بخش اول : معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش



بخش دوم: معرفی گروه آموزش و مشاوره

گروه آموزش و مشاوره مدیریت gmas.ir ، متشکل است از اساتید برتر ، باتجربه و حرفه ای، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ، با سرپرستی استاد علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت در زمینه مدیریت بازاریابی، برند، مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(crm) در سازمانهای ملی و بین الملی و صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و … از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و …

برخی از خدمات گروه:

ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی،
مدیریت برند و برندسازی حرفه ای اصولی علمی
مشاور بازاریابی مدرن، دیجیتال مارکتینگ شبکه های مجازی و اجتماعی

  • ۰
  • ۰
مشاور بازاریابی کیست؟
مشاور بازاریابی یک فرد یا تیم متخصص و با تجربه در زمینه بازاریابی است که از بیرون از شرکت نظرات حرفه ای خود را در اختیار صاحبان و مدیران شرکت قرار می دهد .
در این تعریف سه نکته مهم و اساسی وجود دارد :
1) مشاور یک فرد متخصص در زمینه بازاریابی است . مشاور باید دارای بالاترین تحصیلات تخصصی در زمینه بازاریابی بوده و در این زمینه کاملاً به روز باشد .  یعنی باید حداقل دارای مدرک فوق لیسانس در این زمینه بوده تا بعنوان مشاور پذیرفته شوند   . بنابراین  بطور کلی کسانیکه فقط به اتکای تجربه خود در زمینه بازاریابی نظر می دهند نمی توانند مشاور باشند زیرا آنها معمولاً فاقد چنین تخصصی هستند .
2) مشاور یک فرد با تجربه در زمینه بازاریابی است . مشاوری که در مورد مشکلات بازاریابی یک شرکت بخود جسارت توصیه و راهنمائی می دهد باید سال های سال در بخش های مختلف بازاریابی و فروش کار کرده و در این زمینه ها دانش های تخصصی خود را در کوره تجربه پخته و کامل کرده باشد . بعنوان مثال کلیه مشاوران بازاریابی شرکت ما علاوه بر داشتن تحصیلات حداقل فوق لیسانس باید  در زمینه بازاریابی کسب تجربه کرده باشند . بنابراین اساتید دانشگاهی ، تنها به اتکای تحصیلات خود در زمینه بازاریابی ، نمی توانند مشاور باشند .
3) مشاور یک فرد خارج از شرکت است . خارج از گود بودن یک اصل مهم در مشاوره است زیرا فقط فردی که از بیرون ناظر است می تواند بدور از تعصبات و دلبستگی ها مسائل و مشکلات را درست ببیند و علت ها را تشخیص دهد . بنابراین مدیران شرکت ، هرچند در زمینه بازاریابی با تجربه و متخصص باشند نمی توانند خود مشاور خود باشند 
  • ۸۹/۰۵/۱۱
  • ali khooyeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی