آکادمی بازاریابی ایران

آکادمی مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت

آکادمی بازاریابی ایران

آکادمی مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
بخش اول : معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش



بخش دوم: معرفی گروه آموزش و مشاوره

گروه آموزش و مشاوره مدیریت gmas.ir ، متشکل است از اساتید برتر ، باتجربه و حرفه ای، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ، با سرپرستی استاد علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت در زمینه مدیریت بازاریابی، برند، مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(crm) در سازمانهای ملی و بین الملی و صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و … از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و …

برخی از خدمات گروه:

ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی،
مدیریت برند و برندسازی حرفه ای اصولی علمی
مشاور بازاریابی مدرن، دیجیتال مارکتینگ شبکه های مجازی و اجتماعی

  • ۰
  • ۰

ویژگی¬های یک مشاور خوب و ثمرات مشورت چیست؟

ویژگی¬های مشاور
1. عاقل بودن:

پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) در این مورد می-فرماید: (( اَلحَزمُ النّظر فی العواقب وَ مُشاورةُ ذَوی العُقول؛ دوراندیشی عبارت است از پایان کار را نگریستن و با صاحبان عقل مشاوره کردن)). علی(علیه السّلام) می-فرماید: (( شاور ذَوی العُقول تَأمَنِ الزَّلَلَ و النَّدَمَ؛1 با خردمندان مشورت کن تا از لغزش¬ها و پشیمانی ایمن گردی.))

2. رازداری:

حضرت علی(علیه السّلام) فرمودند: (( الکتمانِ مِلاک النَّجوی؛2 رازداری پایه¬ی راز سپردن است.))

3. مهربانی:

حضرت علی(علیه السّلام) می¬فرماید: (( مُشاوَرَةَ الحازمِ المُشفِقِ ظَفَر؛3با شخص دوراندیش و مهربان مشاوره کردن پیروزی می¬آورد.))

4. علم و حکمت:

پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) می¬فرماید: (( شاوِروُا العُلَماء الصالحین فَاذا عَزَمتُم علیِ امضاء ذلک فَتوکّلوا علی الله؛4 با دانشمندان و علمای صالح مشورت کن، سپس هرگاه که بر انجام کار تصمیم گرفتید بر خدا توکل نمایید.))

مشورت کردن ثمرات فراوانی دارد که بدان اشاره مختصری می¬نماییم:

1. بهترین شناختن منافع و مصالح و راه تأمین¬ آن¬ها و در نتیجه سرعت در حل مشکلات.
2. رشد اندیشه و قدرت تدبیر.
3. پی بردن به نقص و نارسایی فکر شخص(تواضع در فکر) و مصونیت از غرور و استبداد.
4. شناسایی افراد شایسته، خوش فکر و مبتکر.
5. شخصیت دادن به افراد و به دنبال آن رشد شخصیت اجتماعی.
6. ایجاد هماهنگی و وحدت در مقام اندیشه و عمل و جلوگیری از اختلافات نظری و عملی.
7. مقبولیت بیش¬تر رأیی که مورد مشورت قرار گرفته و از کانال شور گذشته و جلوگیری از بدگمانی نسبت به تحمیل رأی و استبداد مسئولین.
8. زنده کردن حس همکاری و هم¬یاری در افراد، چرا که مشاورین احساس می¬کنند در تعیین خط مشی زندگی اجتماعی سهیم هستند و می بایست در تشخیص راه بهتر و اجرای تصمیمات، کوشا باشند.
9. کم شدن درجه¬ی خطا و لغزش و معذور بودن در صورت ارتکاب اشتباه و هم چنین مصون ماندن از حسد دیگران در صورت پیروز شدن در کار، آن طور که از برخی روایات نیز استفاده می¬شود.5

پی نوشت¬ها:

1. غررالحکم، ج4، ص 179.
2. همان، ج1، ص97.
3. همان، ج6، ص 146.
4. الحیاة، ج1.
5. قال موسی بن جعفر(علیه السّلام): ((من استشار لم یعدم عند الصواب مادحاً و عند الخطاء عاذراً))؛ بحار الانوار، ج57، ص 104.

  • ۸۹/۰۵/۳۱
  • ali khooyeh