آکادمی بازاریابی ایران

آکادمی مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت

آکادمی بازاریابی ایران

آکادمی مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
بخش اول : معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش



بخش دوم: معرفی گروه آموزش و مشاوره

گروه آموزش و مشاوره مدیریت gmas.ir ، متشکل است از اساتید برتر ، باتجربه و حرفه ای، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ، با سرپرستی استاد علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت در زمینه مدیریت بازاریابی، برند، مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(crm) در سازمانهای ملی و بین الملی و صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و … از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و …

برخی از خدمات گروه:

ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی،
مدیریت برند و برندسازی حرفه ای اصولی علمی
مشاور بازاریابی مدرن، دیجیتال مارکتینگ شبکه های مجازی و اجتماعی

  • ۰
  • ۰
فهرست کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی  تالیف و ترجمه علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

09122991608

 

فهرست مطالب

فصل اول. 6

مروری بر مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی ... 6

1-1- تاریخچه، تعاریف و عوامل مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی ... 6

1-1-1- تاریخچه  مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی ... 6

1-1-2- تعاریف مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی ... 7

1-1-3- نحوه تکامل مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی   چگونه است؟. 9

1-1-4- عوامل مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی ... 9

1-2- اصطلاحات کلیدی مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی ... 12

1-2-1- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ست‌ها 12

1-2-2- بیانیه‌های مأموریت.. 13

1-2-3- فرصت‌ها و تهدیدات خارجی.. 13

1-2-4- نقاط قوت و ضعف داخلی.. 14

1-2-5- هدف‌های بلندمدت.. 15

1-2-6- هدف‌های سالانه. 15

1-2-7- سیاست‌ها 16

1-2-8- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌ 17

استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   بعنوان شیوه: 18

استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   به عنوان مکر: 18

استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   به عنوان متد: 19

استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   به عنوان وضعیت: 19

استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   به عنوان پیش فرض: 19

1-3- الگوی مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی ... 19

استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   وانواع آن.. 23

2-1 انواع استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   برمبنای میزان آزادی عمل رهبران سازمانی در شکل گیری استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  : 23

2-1-1- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   قصد شده یا مدبرانه. 23

2-1-2- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های اضطراری.. 23

2-1-3- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های از قبل طراحی شده: 24

2-1-4- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   کار آفرین. 24

2-1-5- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   ایدئولوژیکی: 25

2-1-6- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   پوششی.. 26

2-1-8- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   منفصل: 28

2-1-9- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   اجماعی: 28

2-1-10- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های تحمیلی: 29

2-2- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های یکپارچگی.. 29

2-2-1- یکپارچگی عمودی به بالا.. 29

2-2-3- یکپارچگی افقی.. 32

2-3- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های متمرکز.. 33

2-3-1- رسوخ در بازار. 33

2-3-2- توسعه بازار. 34

2-3-3- توسعه محصول. 34

2-4- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های تنوع.. 35

2-4-1- تنوع همگون. 36

2-4-2-تنوع افقی.. 37

2-4-3- تنوع ناهمگون. 37

2-5- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های تدافعی.. 38

2-5-1- مشارکت.. 38

2-5-2- کاهش... 40

2-5-3- واگذاری.. 43

2-5-4- انحلال. 44

2-5-5- ترکیب.. 44

2-5-6- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌ ثبات.. 45

2-6- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های عمومی مایکل پورتر.. 46

2-6-1- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های رهبری هزینه‌ها 46

2-6-2- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های تمایز. 47

2-6-3- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های متمرکز. 49

2-6-4- مدل مزیت رقابتی ملت‌ها 51

2-7- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های کلان.. 57

2-7-1- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های مواجهه با دولت.. 58

2-7-2-  استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های ملی.. 58

2-8- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های اصلی.. 60

2-9- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های وظیفه‌ای.. 60

2-9-1- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌ واحدهای عملیاتی یا تولیدی.. 60

2-9-2- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   واحد مالی.. 61

2-9-3- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   واحد تحقیق و توسعه. 61

2-9-4- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   واحد بازاریابی.. 62

2-9-5- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   واحد منابع انسانی.. 63

2-9-6- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   واحد فناوری اطلاعات.. 63

2-10- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   چهارگانه شرکت‌های ژاپنی.. 63

2-10-1- ایجاد برتری در چهار بعد. 64

2-10-2- جستجوی مناطق بی‌دفاع.. 64

2-10-3- تغییر شرایط درگیری و نفوذ. 64

2-10-4- رقابت از طریق همکاری تنگاتنگ... 64

2-11- سایر استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   ها 64

2-11-1- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   شبه‌قهرمانی.. 64

2-11-2- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های جستاری.. 65

2-11-3- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های متهورانه. 65

2-11-4- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های نوع شرط‌بندی.. 66

2-11-5- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   صنایع تقسیم شده (مجزا). 66

2-11-6- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   مبتنی بر آزادی عمل (راهبردی). 66

2-11-7- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   مبتنی بر عوامل کلیدی موفقیت.. 67

2-11-8- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   مبتنی بر توافق نسبی.. 67

2-11-9- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   مبتنی بر ابتکارات جسورانه. 67

2-11-10- تمرکز تک کالایی یا تک خدمتی.. 67

2-11-11- تنوع ترکیبی.. 68

2-11-12- برداشت.. 68

2-11-13- استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   تدافعی (کاهش). 68

2-11-14- بازگشت.. 68

2-11-15- تقلیل سرمایه. 68

فصل سوم. 69

مکاتب شکل گیری استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   و برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی ... 69

3-1- مفاهیم  مربوط به پارادایم. 69

3-1-1- تعریف و کارکرد پارادایم. 69

3-2- پارادایم‌های شکل‌گیری استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   مبتنی بر علم و هنر.. 72

3-2-1- دیدگاه برنامه‌ریزی تحلیلی و عقلانی.. 72

3-2-2- دیدگاه شکل‌گیری استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   خلاقانه و هنری.. 72

3-2-3- دیدگاه تلفیق رویکردهای تحلیلی و خلاقیت.. 72

3-3- مکاتب اصلی شکل‌گیری استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی   و مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی ... 73

3-3-1- پارادایم تجویزی (پیش‌تدبیری). 73

4-5-12- مدل چرخه عمر سازمان‌ها و کاربرد ان در برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی ... 241

4-5-12-کلیات فرآیند مدل‌سازی و تشکیل ماتریس پورت فولیو (ترکیب سبد سرمایه‌گذاری). 249

5-2- مدل های ترکیبی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی ... 294

5-2-1- مدل ترکیبی فیلیپس... 294

5-2-3- روش برنامه‌ریزی بهبود عملکردPIP. 315

5-3- مدل های فرایندی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی ... 336

6-1-2- مدل تجزیه و تحلیل پایمزPIMS و ارزیابی استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های وظیفه بازاریابی.. 350

6-1-3- مدل بالاترین سطح ارزش ذهنیHPV با پرداخت کم‌ترین سطح هزینه‌ها LDC(مدل ارزش- مشتری). 352

6-1-5- ماتریس رشد آنسوف در پخش مویرگی  و توزیع. 360

6-1-6- مدل ماتریس استراتژی بازاریابی و فروش  مویرگی  ‌های مالی.. 362

6-2- برنامه ریزی و انواع روش های برنامه ریزی پخش مویرگی  و توزیع. 363

6-2-1- گرایش ارتجاعی یا گرایش به گذشته: 363

6-2-2- گرایش غیرفعال یا گرایش به حال: 364

6-2-4- گرایش تعاملی:‌ 366

6-2-5- انواع روش های برنامه ریزی و سیر تحول آنها: 367

6-3- انواع روش های ایده پردازی در شرکت های پخش مویرگی  و توزیع. 372

6-3-1- سکون‌زدایی.. 372

6-3-3- نقشه‌برداری از ذهن. 372

6-3-4- تصویرسازی.. 373

6-3-8- نظام پیشنهادات.. 375

6-3-9- نقشه‌برداری جریان ارزش VSM.. 376

6-3-10- تجدید ارتباط واژه ها 377

6-4-  بصیرت و تفکر استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی  : 377

6-5-  مدیریت تغییر: 379

6-6- مدیریت دانش در شرکت های پخش مویرگی  و توزیع: 380

 

 

 

پیش‌گفتار مولفان

پیش گفتار حامی مادی و معنوی کتاب

دیباچه

قدردانی‌ها

تقدیم به تمامی دست اندرکاران کسب و کار پخش مویرگی  و توزیع

 

فصل اول

مروری بر مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش  مویرگی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی