آکادمی بازاریابی ایران

آکادمی مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت

آکادمی بازاریابی ایران

آکادمی مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
بخش اول : معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش



بخش دوم: معرفی گروه آموزش و مشاوره

گروه آموزش و مشاوره مدیریت gmas.ir ، متشکل است از اساتید برتر ، باتجربه و حرفه ای، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ، با سرپرستی استاد علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت در زمینه مدیریت بازاریابی، برند، مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(crm) در سازمانهای ملی و بین الملی و صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و … از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و …

برخی از خدمات گروه:

ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی،
مدیریت برند و برندسازی حرفه ای اصولی علمی
مشاور بازاریابی مدرن، دیجیتال مارکتینگ شبکه های مجازی و اجتماعی

  • ۰
  • ۰

میزان موفقیت در رسیدن به اهداف سازمانی در ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد کمی و کیفی نیروهای انسانی مشغول بکار در سازمانهاست .بنابراین ارزشیابی کارکنان و عملکرد آنها در مدیریت اهداف و منابع انسانی، از جایگاه مهمی برخوردار است. دردنیای پرتحول امروزی که در آن سازمانها با قدرت هرچه تمامتر به رقابت مشغولند، ارزیابی منابع انسانی می تواند نسبت به شناخت نقاط قوت و ضعف و بهبود رسیدن به اهداف موثر واقع شود. امروزه هدف ارزیابی راهنمایی وارشاد کارکنان برای مشارکت گروهی به منظور افزایش اثربخشی و کارایی سازمان است. نظام ارزیابی عملکرد باید به گونه ای طراحی شود که کارکنان را نسبت به بهبود عملکرد ودر نتیجه مشارکت در بهره وری ،اثربخشی و برتری سازمان برانگیزاند.

تعاریف :

 ارزیابی عملکرد :فرایندی است که به وسیله آن کار کارکنان در فواصل معین و به طور رسمی ، مورد بررسی و سنجش قرار می گیرد .(سعادت ،1379 )

ارزیابی به معنای سنجش مقدار و چگونگی بهره وری یک فرد و قضاوت در باره آن است .)آر،کی،جین) نقل از   ( سرحدی ،1381 )

ارزیابی عملکرد عبارت است از: بررسی قوتها و ضعفهای مرتبط با کار یک فرد یا یک گروه در یک سازمان . (کاسیو،1998) نقل از (عباس پور،1384 )

ارزیابی عملکرد عبارت است از : روش رسمی تشخیص خصوصیات کارکنان بر اساس بازخور مثبت یا منفی از نتایج عملکرد افراد در چگونگی انجام وظایف می باشد .( سیدجوادین،1281 )

ارزیابی عبارت است از :سنجش نسبی عملکرد فرد در رابطه با نحوه انجام کار مشخص در یک دوره زمانی معین، در مقایسه با استاندار انجام کار و همچنین تعیین استعداد و ظرفیتهای بالقوه فرد به منظور برنامه ریزی در جهت به فعلیت درآوردن آنها .( حاج شریف،1371 ) نقل از (دعائی،1381 ).

ارزیابی عملکرد عبارت است از: سنجش و قضاوت در رفتارها ، شایستگی و لیاقت فردی در انتصابات شغلی.       ( قانون استخدام کشوری ،1368 )

 

هدف طرح:

·        توجه به ابعاد کمی و کیفی عملکرد مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی

·        شناسایی قابلیت های کارکنان

·        بهسازی عملکرد

·        ایجاد نظام عادلانه ترفیعاتی

·        ایجاد رغبت و علاقه کارکنان ساعی

·        برنامه ریزی نیروی انسانی

·        شناخت نقاط قوت و ضعف مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی و بهبود عوامل مربوطه

·        تقویت روحیه کارتیمی

·        تعیین معیار برای پرداخت پاداشهای مادی

·        شناخت استعدادهای بالقوه کارکنان

·        پیشبرد ارتباط موثر ازطریق بهسازی عملکرد

·        تصمیم گیری درمورد تشویق، ترفیع، انتقال و تنزیل کارکنان

·        تعیین بازدهی کار یا بهره وری (PRODUCTIVITY  )

·        تعیین کارآیی ( نسبت کار انجام شده به منابع صرف شده )

·        اثربخشی (میزان موفقیت در تحقق اهداف یا انجام رسالتها )

·        آموزش و تربیت کارکنان

توسعه ارتباطات مدیران، سرپرستان و کارکنان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی