در بیشتر جلسات مشاوره مدیریت بازاریابی فروش و مهندسی فروش که به مدیران مختلف در صنایع و کسب و کارهای مختلف ارایه می نمایم به تحقیق ثابت شده است که بیشترین مشکل این شرکت ها وسازمان ها ضعف در منابع انسانی و نیروهای کاری خود می باشند در چندین کسب و کار کوچک وقتی فقط گزینش مناسب و نیرو های مناسب انسانی به کر گرفته شد بسیاری از مشکلاتشان حل شده است
یک مشاور بازاریابی و مشاور مدیریت واقعی کسی است که مشکل از از ریشه حل کند نه فقط به ظواهر اهمیت داده و سعی کند پوسته کسب و کار را اصلاح نماید
در پروژه های خود بارها و بارها به این مساله بر خورده ام که مدیران و شرکت ها از مشاورانی استفاده کرده اند که بدون توجه به مغز شرکت فقط به پوسته پرداخته و به همین دلیل در فرایند کار خود به مشکل خورده اند و سپس به من مراجعه کرده و مجبور شده ام از اول خیلی از مسائل را حل نمایم
یک مشاور حرفه ای مانند پزشک حرفه ای ابتدا باید دلیل واقعی بیماری را پیدا کند ....