آکادمی بازاریابی ایران

آکادمی مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت

آکادمی بازاریابی ایران

آکادمی مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
بخش اول : معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش



بخش دوم: معرفی گروه آموزش و مشاوره

گروه آموزش و مشاوره مدیریت gmas.ir ، متشکل است از اساتید برتر ، باتجربه و حرفه ای، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ، با سرپرستی استاد علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت در زمینه مدیریت بازاریابی، برند، مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(crm) در سازمانهای ملی و بین الملی و صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و … از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و …

برخی از خدمات گروه:

ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی،
مدیریت برند و برندسازی حرفه ای اصولی علمی
مشاور بازاریابی مدرن، دیجیتال مارکتینگ شبکه های مجازی و اجتماعی

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
چند وقت پیش که در جلسات مشاوره یکی از شرکت های معتبر که مشاور بازاریابی فروش و تبلیغات آنها هستم اتفاق جالبی افتاد یکی از اعضای هیات مدیره اسرار بر این داشت که واحد بازاریابی و فروش از همدیگر جدا شوند اما غافل از این مطلب بود که در کسب و کارهای B2B چون فروش و بازاریابی نزدیک یکدیگر انجام می شود با اجرای این کار موجب بی اعتمادی مشتری می گردیم برای متقاعد کردن این عضو هیات مدیره 2 ساعت صحبت کردم و درپایان با فراخواندن چند تن از کارشناسان فروش و بازاریابی این مطلب تایید شد.
  • ali khooyeh
  • ۰
  • ۰

ا سلام و احترام

از ناشران محترم، شرکت های تولیدی صنعتی بازرگانی، سازمانها، ارگانهای مختلف که علاقمند به اسپانسری و سرمایه گذاری در زمینه چاپ و نشر کتاب هستند برای چاپ کتاب ذیل دعوت به همکاری می نماییم

به نام خداوند بخشنده مهربان

                                                                                                 

         

 

 

 مدیریت فروش مویرگی

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل

 شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای فروش مویرگی، کانال های توزیع، خرده فروشی و مهندسی مسیر ویزیت مویرگی، مهندسی فروش مویرگی 

مولف و مترجم:

علی خویه

www.khooyeh.com


برچسب‌ها: مدیریت فروش مویرگی, تکنیک های فروش مویرگی, مهارت های فروش مویرگی, استراتژی های فروش مویرگی
ادامه مطلب

  • ali khooyeh
  • ۰
  • ۰

برخی از وظایف مشاوران بازاریابی و فروش

شرح وظایف مشاور بازاریابی:


2-   مشاوره در زمینه افزایش و بهبود فروش شرکت

3-   مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازی بازارسنجی بازارگردی بازارگرمی کلیه محصولات و خدمات شرکت

4-   مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران

5-   مشاوره در زمینه منابع انسانی شرکت

6-   مشاوره در زمینه پیشرفت و پیشبرد اهداف شرکت

7-   مشاوره در زمینه های تبلیغات روابط عمومی برند و پروموشن پلن

8-   مشاوره در زمینه مهندسی فروش

9-   آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت در تمامی زمینه های علمی عملی و تخصصی

10-                      پیش بینی مسائل آینده شرکت و ارایه مشاوره های لازم جهت آینده شرکت

11-                      در صورت صلاحدید مدیران مشاوره در زمینه های تخصصی به پرسنل

12-                      ارایه راهکارهای لازم جهت کنترل و نظارت و پیگیری موارد مختلف به مدیران و پرسنل

13-                      برنامه ریزی جهت اجرای سیستم های فروش و بازاریابی با کمک مدیران

14-                      انتقال دانش و تجربیات مختلف به مدیران و پرسنل

15-                      انتقال مشکلات سازمان به مدیران و ارایه راهکارهایی برای رفع آنها

16-                      نظارت کامل به کلیه عملیات پروژه های مطرح شده

17-                      آموزش های لازم به مدیران و پرسنل

18-                      توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدن به اهداف شرکت

19-                      پیگیری و ارایه مشاوره های لازم برای پیشبرد و بهبود شرکت و سازمان

20-                      اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان

21-                      تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفه ای

22-                      اصلاح و استقرار نرم افزارها و سخت افزارهای لازم برای پیشبرد اهداف شرکت

23-                      نظارت بر امور استانداردسازی هویت سازمان هویت برند و ...

منبع: کتاب مشاور بازاریابی فروش و تبلیغات- مولف مترجم: علی خوبه 09122991608



  • ali khooyeh
  • ۰
  • ۰

کتاب مشاور بازاریابی

به نام او که همه هستی از اوست

مشاور بازاریابی و فروش

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران

 بازاریابی، فروش، روابط عمومی وتبلیغات

نویسنده و مترجم:

مهندس علی خویه و فهیمه احمدی

www.khooyeh.com

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1390

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات

 

فهرست برخی از مطالب کتاب:

·         مشاور
برچسب‌ها: کتاب مشاور بازاریابی, وظایف مشاوران بازاریابی, دپارتمان مشاوره بازاریابی, سبک های مشاوره بازاریابی, روش های مشاوره بازاریابی, تکنیک های مشاوره بازاریابی
ادامه مطلب

  • ali khooyeh