آکادمی بازاریابی ایران

آکادمی مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت

آکادمی بازاریابی ایران

آکادمی مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
بخش اول : معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش



بخش دوم: معرفی گروه آموزش و مشاوره

گروه آموزش و مشاوره مدیریت gmas.ir ، متشکل است از اساتید برتر ، باتجربه و حرفه ای، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ، با سرپرستی استاد علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت در زمینه مدیریت بازاریابی، برند، مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(crm) در سازمانهای ملی و بین الملی و صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و … از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و …

برخی از خدمات گروه:

ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی،
مدیریت برند و برندسازی حرفه ای اصولی علمی
مشاور بازاریابی مدرن، دیجیتال مارکتینگ شبکه های مجازی و اجتماعی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
یک مشاور حرفه ای باید مانند پدری دلسوز و مادری فداکار برای آن سازمان و شرکت باشد باید طوری عمل نماید که انگار شرکت مال خودش است و برنامه هایی که ارایه می نماید حتما امتحان شده باشند تا شرکت وسازمان دچار فرایند دوباره کاری نشده و دوباره به مشکل برخورد نکند یک مشاور حرفه ای باید امین ورازدار واقعی آن شرکت بوده و این وظیفه در رگ و خون یک مشاور مدیریت حرفه ای جریان دارد اخلاق حرفه ای و وجدان کاری از مسائل مهمی است که یک مشاور حرفه ای مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، ارتباطات، برند ، IMC، CRM،و ... باید در کار خود داشته باشد.

اصطلاح پدر دلسوز و مادر فداکار شاید یکی از بهترین واژه های است که در وصف یک مشاور حرفه ای مدیران به کار برده می شود

یک مشاور حرفه ای باید طوری عمل کندکه سازمان دچار دوباره کاری نشده و چرخ را از اول اختراع نکند باید دانش مشاور به حدی به روز باشد که با برنامه های خود شرکت را به روز نگه دارد دانش مشاور یکی از مسائلی است که باید حرف اول را برای آن شرکت داشته باشد. مشاور به روز کسی است که از جدید ترین متد های مدیریتی دنیا با خبر بوده وسعی در استفاده آنها در شرکت مورد مشاوره را داشته باشد....

تا بعد

....

  • ۰
  • ۰
در بیشتر جلسات مشاوره مدیریت بازاریابی فروش و مهندسی فروش که به مدیران مختلف در صنایع و کسب و کارهای مختلف ارایه می نمایم به تحقیق ثابت شده است که بیشترین مشکل این شرکت ها وسازمان ها ضعف در منابع انسانی و نیروهای کاری خود می باشند در چندین کسب و کار کوچک وقتی فقط گزینش مناسب و نیرو های مناسب انسانی به کر گرفته شد بسیاری از مشکلاتشان حل شده است

یک مشاور بازاریابی و مشاور مدیریت واقعی کسی است که مشکل از از ریشه حل کند نه فقط به ظواهر اهمیت داده و سعی کند پوسته کسب و کار را اصلاح نماید

در پروژه های خود بارها و بارها به این مساله بر خورده ام که مدیران و شرکت ها از مشاورانی استفاده کرده اند که بدون توجه به مغز شرکت فقط به پوسته پرداخته و به همین دلیل در فرایند کار خود به مشکل خورده اند و سپس به من مراجعه کرده و مجبور شده ام از اول خیلی از مسائل را حل نمایم

یک مشاور حرفه ای مانند پزشک حرفه ای ابتدا باید دلیل واقعی بیماری را پیدا کند ....

  • ali khooyeh