آکادمی بازاریابی ایران

آکادمی مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت

آکادمی بازاریابی ایران

آکادمی مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
بخش اول : معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش



بخش دوم: معرفی گروه آموزش و مشاوره

گروه آموزش و مشاوره مدیریت gmas.ir ، متشکل است از اساتید برتر ، باتجربه و حرفه ای، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ، با سرپرستی استاد علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت در زمینه مدیریت بازاریابی، برند، مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(crm) در سازمانهای ملی و بین الملی و صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و … از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و …

برخی از خدمات گروه:

ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی،
مدیریت برند و برندسازی حرفه ای اصولی علمی
مشاور بازاریابی مدرن، دیجیتال مارکتینگ شبکه های مجازی و اجتماعی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


internet marketing consulting imagemarketing internet consultancy review image

Marketing Consulting

وظایف و مسولیت های مشاوران مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاور فروش و تبلیغات و مشاوران سازمانی

تهیه  و تنظیم: تیم مشاوره علی خوبه www.gmas.ir 

www.khooye.ir

www.khooyeh.com

09122991608

09372991608

وظایف و مسئولیتهای مشاوران مدیریت، مشاوران بازاریابی و فروش، مشاوران سازمانی  را می توان در چهار زمینه کلی زیر بیان داشت:

اول: رشد و توسعه قوای فکری و معنوی و عقلی مدیران و کارکنان

دوم: رشد و توسعه مهارتهای شغلی و حرفه ای مدیران و کارکنان

سوم: رشد و توسعه شخصیت مدیران و کارکنان

چها

  • ۰
  • ۰

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

حرف های یک مشاور بازاریابی، فروش و تبلیغات

www.gmas.ir

www.marketingconsulting.blogfa.com

بعضی ها از تیزرهای تلویزیونی خود، به دنبال فقط نشان ونمایش دادن هستند جالب است که هنوز کاربرد وکارکرد تیزر تلویزیونی برای بسیاری از شرکت ها ناشناخته مانده است

برای نمونه با شرکتی مواجه شدم که در عرض یک ماه تصمیم گرفتند که تیزر درست کنند از یک گروه هنری دعوت کرده وشروع به کار ساخت تیزر تلویزیونی نمودند.

به نظر شما این تیزر چقدر می تواندموثر باشد؟

برای من این سوال بود که آیا آنها رفتار مصرف کنندگان خود را آنالیز نموده اند؟

آیا آنها در صدد از گروه تحقیقات بازار کمک گرفته اند؟

چرا برخی از شرکت ها هنر را فدای مشتری و فروش میکنند؟

به نظر شما یک تیزر که صرفا توسط یک تیم هنرمند تهیه شده باشد می تواند مشکل رضایت مشتریان، ذهن مشتریان، برنامه های بازاریابی و فروش را حل کند؟

آیا یک تیم هنرمند قادر به تجزیه تحیلیل عوامل مختلف بازار و تهیه یک تیزر تبلیغاتی اثربخش هستند؟

آیا فاکتورهای یک تیزر تبلیغاتی موفق که بتواند در بازار نفوذ داشته باشد را بررسی و تحلیل نموده اند؟

چه فاکتورهایی برای اثربخشی تیزر تبلیغاتی خود در نظر دارند؟

آیا این نوع تبلیغات را با نظارت وکنترل تیم های بازاریابی و فروش انجام داده اند؟

آیا ذهنیت مصرف کنندگان را سنجیده اند؟

آیا با واحد های فروش و تولید هماهنگی ایجاد شده است؟

آیا فقط به فکر نمایش هستند یا خیر می خواهند اثر مثبتی از بازار ومصرف کنندگان داشته باشند؟

و ...

www.gmas.ir

 





کارگاه آموزشی کاربردی اجرایی

مهندسی فروش sales engineering

و راهکارها، تکنیک های و مهارت های  استقرار سیستم مهندسی فروش  در شرکت ها وسازمانها

مدرس و مجری: مهندس علی خویه ریاست انجمن مهندسی فروش ایران 09122991608 -