آکادمی بازاریابی ایران

آکادمی مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت

آکادمی بازاریابی ایران

آکادمی مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
بخش اول : معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش



بخش دوم: معرفی گروه آموزش و مشاوره

گروه آموزش و مشاوره مدیریت gmas.ir ، متشکل است از اساتید برتر ، باتجربه و حرفه ای، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ، با سرپرستی استاد علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت در زمینه مدیریت بازاریابی، برند، مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(crm) در سازمانهای ملی و بین الملی و صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و … از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و …

برخی از خدمات گروه:

ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی،
مدیریت برند و برندسازی حرفه ای اصولی علمی
مشاور بازاریابی مدرن، دیجیتال مارکتینگ شبکه های مجازی و اجتماعی

  • ۰
  • ۰
انواع مشاوران بازاریابی و فروش در ایران

به طور کلی ما سه نوع مشاور بازاریابی فروش و برند داریم 1- مشاوران تئوریک 2- مشاوران اجرایی 3- مشاوران تئوری و اجرایی

در بین این مشاوران دسته بندی هایی دیگری نیز وجود دارد

1- مشاوران دیکته ای

2- مشاوران کتابی

3- مشاوران نقل قولی

4- مشاوران عیب گیر و انتقادی

5- مشاوران اطلاعاتی

6-مشاوران تیپ گرا و شو من

7- ...

 

نوع اول مشاوران ، مشاوران و مدرسان بازاریابی و فروش تئوریک، مدرک تحصیلی خوبی دارند و همیشه در حال مطالعه هستند ولی متاسفانه هیچ وقت تجربه فروش و بازاریابی نداشته و خاک بازار را نچشیده اند در تمام طول تحصیلاتی معدل های خوب و نمره های بالا

نوع دوم مشاوران، مشاوران و مدرسان بازاریابی و فروش و برند اجرایی هستند اینها از اول در دل بازار بوده اند و خاک بازار را چشیده و تجربه خوبی دارند جسارت و جرات خوبی داشته و با مشتریان زیادی سر و کار داشته اند ولی متاسفانه از نظر بار علمی و به روز بودن مطالب علمی خیلی کند هستند اینها علاقه ای به مطالعه و مطالب تئوری ندارند شاید در طول سال یک صفحه هم مطالعه نداشته باشند به همین دلیل از روش های به روز و مدرن خیلی چیزها را نمی دانند.

نوع سوم مشاوران ترکیبی از این دو هستند که هم در عمل و هم در علم پیشتاز هستند علاوه بر تجربه به دنبال مطالب علمی هم بوده اند و هستند....

 

کتاب اصول مشاوره بازاریابی و فروش، مولف و مترجم : علی خویه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی